Jan De Kinder: MOJA BABI

založba: kud sodobnost international
leto izdaje: 2023

Dedek pogreša babico in zato nujno potrebuje razvedrilo. Vnukinja ga zato uči skejtati, vendar dedka skrbi, da je prenevarno. Zato se raje skupaj zazreta v nebo in razmišljata, kje je babi.

Glavna tema knjige je ljubezen med vnukinjo in njenimi starimi starši in nagovarja tako otroke kot tudi babice in dedke. Slikanica odraža ljubezen, toplino, podporo in razumevanje med dvema generacijama, najstarejšo in najmlajšo.

Knjiga je velika, ilustracije prekrivajo celotne strani, kar še pripomore k vzdušju.  Zgodbo je razumeti na več načinov, tako da to prepuščam vam.

Mene slikanica žal ni prepričala. Tega, kar naj bi odražala nisem začutila. Prav tako se mi je zdelo besedilo na trenutke nenavadno (ne vem, kako bi drugače izrazila, kar sem ob branju občutila). Ilustracije so pa lepe, to pa moram priznati. Mene je sicer velikost knjige, ki je res ogromna, rahlo motila, saj je bilo besedila res malo.

Ocena: ⭐️⭐️

Komentiraj